我做了很多事情, 被叫了很多的名字,

有些事情足以得獎,

也有些事情我並不引以為傲,

我曾被傷害過, 也傷過很多人,

如果我生活在完美的軌道上, 那我應該是在我父親身邊

賺取我人生的第三個一百萬.

但我沒有, 上帝把我引向祂為我選擇的路徑.

對我, 祂也有一定的計畫.

我將遵循它, 因為這是我第一次很清楚的知道我在做什麼和明白自己心裏的想法

至於那個指責我,侮蔑我的人,

親愛的先生, 你真虛偽!

我知道你是誰, 知道你的意圖,

我也知道在閉幕時所發生的事情,

和在熄燈後,你所做的一切.

你也許做了許多好事,

也許有良好的信譽,

但是, 你無法面對你的真心,

所以,你注定失敗,

輸給那個, 你最不能輸的人…

 

i have been a lot of things, called a lot of names,

i have done things i should get a medal for,

and i have done things i am not so proud of,

i have been hurt before and i have hurted many,

if my life was on perfect track, i will be by my father side

and on my way to my 3rd million.

but i am not, God had put me on a path He chose for me.

He has a plan for me.

i am going to follow it, because for once in my life,

i am sure of wut i am doing and how i am feeling,

for u, who called me names and accused me of things,

dear sir, u r a hypocrite!

i know who u r, and ur intensions, i know,

wut is really going on behind ur closed curtains,

and wut u do when the lights r off.

u might have done many good things,

maybe u have a decent reputation,

but u, cant be true to ur own heart,

therefore, u r destined to lose,

to the one, u cant afford to lose to...

arrow
arrow
    全站熱搜

    gaby7083 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()